Det går åt helvete med allt..

Här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt

Men den vackraste stunden i livet var den
när du kom


Gårdagen slutade med att jag gjorde en polisanmälan.
Jag överväger att ta tillbaka den idag, för jag orkar inte
med två rättegångar, jag tycker att en är för mycket.

Men låt mig berätta lite saker om mig själv som jag
tidigare inte visste:

Hej, jag heter Elin. Jag är en knarkarhora som hänger
i knarkarlägenheter, ordet knarkarfitta kan också
användas om man känner att man är i behov av
omväxling. Jag är ful och äcklig och jag är på andras
pojkvänner. Dessutom är jag ett luder :) hihi!

Det är trevligt att folk verkligen tar sig tid att ta reda
på om ryktena som sprids har någon underliggande
sanning eller om det bara är bullshit. Det är nästan
fascinerande hur mycket skitsnack som kan spridas
under så kort tid.

Hälsningar till er:
Ni får tro och säga vad ni vill om mig, det är tydligt
att ingen av er har mognat ännu, fastän flera utav er
har passerat 20, vissa har passerat 50. Så gratulerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0