:)

Och återigen så är det en massa dryga people
som lägger sig i. Jag blir så less, men finner
det rätt roande from time to time. Just give up, damn it.

Nyvaken.. nä, inte riktigt.. men nästan. Måndag igen.
Helgen har varit great! Hä hä. Spenderat mestadels
av tiden inne i stan där förbrukningen av mat har varit
extreeeeeeeeeeeeeeeem. Extreme eating... uäk.

Igår så hyrde vi en film, Supersugen, som bara är
klockren. Sjukt rolig. Rekomenderas för dem som 
ännu inte har sett den. 

Det blev ingen skola för mig idag. Jag kände att det
skulle vara ett slöseri med tid med tanke på att jag 
har gjort provet och allt. GE MIG SOMMARLOV NU!

Ja, det var allt för denna gång. 

Peace out ^^

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Elin vad har vi sagt om att inte fara till skolan?! :P

2008-05-26 @ 18:41:19
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0