Friday I'm in love..

Ja, idag är jag snäll och kan berätta att det var
någon glad snubbe från Online som ringde.
De ville träffa mig för en arbetsintervju så jag
ska dit på söndag.

En aning nervöst, måste jag erkänna. Får jag
inte sommarjobbet så återgår jag till min plan
att softa på min baksida med älskling i sommar :)

Ikväll blir det film och hockey, Sverige vs. Kanada.
Känns lite trist att Sverige troligast kommer att
förlora, men men...

Hur som helst, filmen som vi nyss var och hyrde
heter Mr. Woodcock, det var en komedi av något
slag. Skriver senare om filmen var bra eller ej.

Och till sist vill jag avsluta med en rad till DIG:
Du gör mig så otroligt lycklig och jag är så
underbart glad att jag har dig <3 Jag älskar dig
mer än du någonsin kan föreställa dig!
Puss på bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0