Give me your strength..

Fick hem papper från polisen idag, om anmälan.
Försökte ringa brottsoffermyndigheten också,
kopplades vidare gång på gång och sedan blev
jag less så jag gick in på deras hemsida och
skrev ut någon blankett (fyra jävla A4) som jag
ska fylla i och skicka till polisen.

Det blev ingen skola idag, heller. Usch, jag måste
skärpa mig innan skolan också går åt helvete.

Jerry for hem idag, så det blev tyst och tomt här :(
Nu ska jag städa klart, faktiskt, och sedan ska
jag verkligen försöka att få det där arbetet färdigt.
Städningen borde inte ta alltför lång tid, tror jag.

Så hur mår jag, mitt i kaoset som aldrig tar slut?
Förvånadsvärt bra.. and it's all because of you <3

Borde egentligen försöka få någon mat i magen,
men det är inte så himla länge tills middagen, så
det är ingen idé. Ska koka mig en kopp te istället :)

Jag önskar er alla en bra vecka :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha ja!! :P Det var lite oväntat men grattis :)

2008-05-12 @ 16:37:25
URL: http://lillsazza.blogg.se
Postat av: jerry

jag hittade hit iaf ;P =)
haha
puss älskar dig sötis

2008-05-13 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0