I adore you..

Det är så himla fint att du vill att det ska gå bra
för mig. Jag är bara så himla skoltrött nu, usch.
Jag vill ha sommarlov och spendera varenda
minut med dig.. jag avskyr att vara utan dig, ju.

Så ge mig solsken och ledighet nu, va! Suck.
Måndagmorgon - saknad. Funderar på att gå
tillbaka till mig säng som jag lämnade i morse
för att SAKTA men säkert gå ner mot bussen
och missa den.

Men jag ska skärpa mig nu, ska ta mig i kragen.
Det är ju trots allt bara några få veckor kvar tills
sommarlovet är här och jag har alldeles för mycket
som jag måste göra innan det.

- Jag måste plugga inför provet i MIC som är på ons.
- Jag måste göra tusen inl.upp. i programmering.
- Sen har jag två arbeten i svenska/sv. ,samhällskunskap.
- Måste vara i skolan och göra de resterande CAD-uppg.
- Måste vara i skolan i största allmänhet så att jag får
ihop en värdig närvaro.. AND SO OOOOOOOON!

Vart är motivationen, people?! Give it back, damn it.
Jag ska lägga mig och sova i någon timme och sedan
kliva upp och ta tag i nå´ skolarbete.

Och du!
Jag saknar dig. Hela tiden. Bara så du vet...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är nästan klar nu :P men jag kommer inte på något mer att skriva så jag tänkte börja lite med programmeringen :)

2008-05-19 @ 13:54:13
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0