I can't take my eyes off of you..

Och jag väntade i 585 minuter.
Vet ni hur länge det är?
Ca 35100 sekunder.
Ungefär 46800 hjärtslag.
Outhärdligt.

Jag och Sara for som sagt till Bullmark där vi drack
cola och pratade strunt, sedan kidnappade vi Sandra
och placerade henne på våran soffa över natten.

I morgon är det fredag, då ska jag städa mitt rum.
Jag vet vad ni tänker: "Men har människan inget liv?"
Men faktum är att det är väldigt stökigt och det börjar
göra mig irriterad och jag undviker helst att gå in där.

Ikväll har jag även hjälpt Sara med ett arbete om en
engagerad människa. Vi valde Hitler för han brann
för sin sak, levde och dog för sina åsikter med
högerhanden i luften.

Ganska imponerande individ egentligen... han fick
med sig ett helt folk genom att tala. Han stod där
och övertalade det tyska folket om att det han tyckte
var rätt. Men nog hade det väl varit bra om han brann
för världsfreden eller något.

Jag börjar bli väldigt trött, min telefon är tyst och
jag saknar dig. Så jag ska gå och försöka sova nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0