I don't care what they say, I'm in love with you..

Jävla kanada som skulle gå och vinna med 5-4.
Skönaste kommentaren, just efter att Sverige gjort mål:
"JAA!! Nästan så att jag spänner på dig i arslet NU!!"
Skrattade gott åt det där i några minuter, det gjorde
alla som var närvarande.

Snacka om action i den där matchen, alltså! Satan,
det hände ju saker hela tiden.. folk flög hit och dit
och det blev mål varannan sekund kändes det som!

Nu ska jag och baby gå och lägga oss tror jag :)

Hoppas att alla har haft en bra fredagkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Elin... Har du gjort arbetet än? :P Jag sa juh att jag skulle tjata på dig och eftersom du inte har skrivit att du har gjort det så antar jag att du inte har det :P! Du ska ha fett med smisk skit unge!

2008-05-17 @ 14:13:56
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0