I hope this helps to clarify.. I HOPE YOU DIE!

Ditt äckliga kryp till människa! Du är så otroligt respektlös
att jag har lust att plåga dig med sån där tortyr som Sandra
har läst och berättat om...

Du är så patetisk! Om du vill mig något, eller om du har något
du vill säga till mig så kan du väl för i helvete vara kvinna nog
att ta upp telefonen själv och ringa istället för att be någon
av dina ynkliga vänner. Men det är väl för mycket begärt av en
idiot som du. Att din vän inte heller vågade erkänna vem hon är
var ju bara ännu mer skrattretande..

Din pojkvän har spräckt skallen och ligger inlagd på sjukhuset
och det första du tänker på, oroar dig för, är ryktena som går om
mig och han! Du kan ju inte ha annat än rosa ludd i huvudet.

Jag hoppas att du plågas till ditt sista andetag...

Kommentarer
Postat av: Cääm

HAHAHA rosa ludd! klockrent i tell you. :D

2008-05-04 @ 13:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0