If i find her I swear I'll kill her..

I can do what she can do so much better..

Jag saknar dig, och det är inte så länge förrän jag får
träffa dig igen, men det är oerhört plågsamt att behöva
vara utan dig så här länge.

Äckliga kryp till människor, det är allt jag har att säga.
Ni kan verkligen inte bara ge upp. Bara sluta med vad
det än är ni håller på med, för ni driver mig till vansinne!

Jag bryr mig inte om er och sakerna ni säger berör
mig inte alls.. men ni bara fortsätter med erat jävla gnäll
och jag har ingen vidare lust att lyssna. Ni har verkligen
ingenting att säga, inget vettigt, bara ord som ingen
bryr sig om. Och ni säger att ni inte är patetiska..

När man för en konversation med er så är det så slående:
NOLL INTELLEKTUELL STIMULANS, what so ever.

Jag är trött och grinig idag. Jag är less på er, något så
häpnadsväckande less på er faktiskt. Just back off.

Det ni säger påverkar inte min kärlek till honom. Aldrig
någonsin kommer ni kunna förstöra det vi byggt upp!
Och ni kan försöka få mig att tvivla men vartenda ord
ni säger är värdelösa i mina ögon. Men varsågoda
och försök om ni tror att ni kan lyckas.

Det är snart fredag vilket betyder att jag får träffa dig igen,
och då kommer allting att kännas så otroligt mycket bättre.
Du är en person som jag aldrig någonsin vill släppa taget
om. Jag älskar dig och jag skiter i vad andra säger <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ha ha det är bra Elin, det är bra!

"noll intellektuell stimulans" det låter som något jag skulle ha sagt.. fast du sa det

2008-05-23 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0