If you aint here I just can't breathe..

Jag var så sjukt arg igår att jag lovar att jag hade slitit
bollarna av dig om du varit i närheten, idiot. Jag lever
mitt liv och gör mina val, du har ingen rätt att tracka ner
på det. Du kan ju ta dig en titt i spegeln innan du försöker
trycka ner mig!

Längtar tills på torsdag då jag får träffa dig igen, iallafall.
Ensamt, ensamt, ensamt...

Jag sitter på skolan nu och chillerillar, som vanligt. Vi
brukar få sluta tidigare från den här lektionen så det är
ju bara nice! Ska hem och försöka göra lite på det där
omtalade arbetet som jag aldrig gör färdigt. Fy, fy..

Sandra, http://www.lillsazza.blogg.se/, och jag är extremt
sugna på kladdkaka eller något annat väldigt onyttigt.
Jag tror att jag ska sätta mig och youtuba lite en stund.

Låttips: Jordin Sparks ft. Chris Brown - No air. En låt som
säkert alla har hört, men den är gooo!

Jag bjuder på egopix nedanför. Ha en fortsatt trevlig dag! :)

image3

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Kladdkaka och annat onyttigt är bra gott det, men ja jag har som slutat att äta sånt där! det tycker jag är bra gjort faktiskt!

2008-05-13 @ 13:37:13
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahahaha kladdkaka is the shit :) Jag har tjockat i mig nudlar nu.. jag var förbannad hungrig måste jag säga!! men som sagt var... Det är jag alltid höhö! Kom ihåg att ringa idag!!!!

2008-05-13 @ 15:25:46
URL: http://lillsazza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0