In bed at the hospital..

"Två personer räddade sig ur brinnande bil

De två personerna råkade ut för en trafikolycka tidigt på
fredagsmorgonen. Bilen de färdades i gick av vägen i en
kurva i Sävar. Bilen åkte sedan in i ett träd och började
brinna. Båda kunde som tur var ta sig ut och klarade sig
med mindre blessyrer. Bilen blev totalt utbränd."
(http://vk.se/Article.jsp?article=185215)

Jag har spenderat hela morgonen/dagen på sjukhuset.
Usch. Jag har gråtit mig igenom hela upplevelsen. Har
knappt sovit alls heller. Sov en halvtimme på sjukhusgolvet,
och någon halvtimme under natten.. jag var för orolig för
att kunna sova, och med all rätt tydligen!

Dagens horoskop, skytten:
"Många börjar inse vad det är som fungerar i livet och vad
som inte gör det. Nu händer det saker."

Det VK menar med "mindre blessyrer" var en skallfraktur,
några brutna revben, blåmärken och skador på lungorna
och dessutom en massa rivsår och småskador över hela
kroppen. Fy fan vilken panik jag hade när jag skulle leta
reda på rummet han låg i..

Jag mår illa och skäms över mitt eget agerande. Jag trodde
jag var klokare än så här.. Jag skulle ha tagit bilnycklarna,
då hade INGET utav det här hänt. FANSJÄVLAHELVETE!

Varför var jag inte duktiga, envisa Elin igår? Hon som säger
åt folk att sänka hastigheten, att ta på sig bältet.. Det är ju
bara vanligt folkvett, för guds skull!

Nå väl.. Efterklok kan man ju alltid vara. Jag hoppas att
alla andra har haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: C

Shiet! Det där lät inte alls nice. Hur är det med dem nu då?

2008-05-02 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0