Let me get this right..

Jag säger då det.. det är helt otroligt att det kan
hända så mycket skit på bara några få lovdagar.
Nu ska jag dricka te och hoppas på att den här
mardrömmen tar slut någon gång.

Jag ber om ursäkt för att jag är så negativ & dryg.

Eller nej, det gör jag inte. Jag anser att jag har all
rätt i världen att sjunka ihop som en liten pöl på
golvet och mumla om hur pissigt allting är just nu.

Skänk pengar till mig så att jag kan shoppa mig
fram på vägen emot glädje och lycka.

Nu ska jag sluta skriva, jag skriver bara en massa
onödiga saker som ingen egentligen vill läsa men
som dom ändå gör för när dom väl har börjat så måste
dom läsa vidare för att se om det kommer något
värdigt på slutet.. men icket.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0