När du sett allt - vart ska du gå?

Filmen som vi såg igår, 30 days of night, var 
kort sagt en blodig film. Äckliga figurer, som
en gång varit människor, som hoppade runt
& skrek och åt upp alla andra människor.

Efter det såg vi färdigt hockeyn, där Sverige
förlorade emot Ryssland.. totalt orättvist!
Ryssarna lyckades göra mål när det var 5,6
sekunder kvar av matchen, så de vann med 3-2.

Jag har kommit fram till en rätt lustig sak..
Det är hur många som helst som hatar mig,
människor som jag aldrig ens har träffat,
eller som jag bara träffat ett fåtal gånger.
Men vill dom hata mig så är det ju upp till
dem. "Jag kunde inte bry mig mindre.."

Så nu är det söndag igen och imorgon är det
skola. Måste städa idag och vara duktig.

Hoppas alla får en toppendag! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet jag har blivit skit duktig nu juh :) Har var din helg då? :)

2008-05-11 @ 22:05:43
URL: http://lillsazza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0