Oh la la la la, I love you baby..

Jag har ju den underbaraste pojkvännen of all times.
Det är inte alla pojkar som kommer och häller vatten
på en när man sitter vid datorn.. sötnöt XD

Provet idag gick mycket sämre än förväntat, men jag
klarade godkänt i alla fall så jag är hyffsat nöjd. Har
även hunnit färdigt med alla programmeringsuppgifter
och CAD-uppgifterna. JAG ÄR DUKTIG!

Jag är ledig i morgon. Egentligen inte, men jag tar mig
fucking ledigt i morgon för jag har endast en 40 minuters
lektion & då spenderar jag hellre dagen på hemmaplan.

Min to-do-list for tomorrow:
- Vakna upp bredvid älsklingen <3
- Skriva färdigt mitt CV
- Skriva färdigt sv/sam-arbetet
- Pussla ihop och skriva ut ett grupparbete
- Plugga inför samhällskunskapsprovet
- Plugga inför programmeringsprovet
.. and so on!

Vad är oddsen att jag verkligen kommer hinna klart
med allt på min fina lista? Ca 0,5 % skulle jag gissa på.
Nåväl, ska göra mitt bästa. Skulle även hjälpa syster
med något fotoarbete och ställa upp som modell.

Nu önskar jag alla en god natts sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0