Schysst analys, eller hur?

Roligaste från samhällskunskapslektionen:
"... att skapa död och förintelse.. och död!"

KÄRA LÄSARE! Visst längtar ni efter sommaren?
Visst längtar ni efter ledigheten, solen, värmen,
glassen? Visst vill ni vakna upp av att solen skiner
in genom fönstret.. kliva upp, sätta sig på altanen
med ett glas iskall coca cola och STEEEKA?!
"För med en jämn solbränna, sätter du dina egna gränser.."

Nu, tillbaka till verkligheten:

* Innan morgondagen är slut måste jag ha gjort
färdigt alla resterande programmeringsuppgifter, yey.

* I morgon har jag prov i Datorkommunikation, yey.

* På fredag har jag prov i Samhällskunskap och
Programmering, yey.

* Någon dag i veckan MÅSTE jag skriva klart mitt
förbannade svenska/samh.kuns.arbete, yey.

* Efter sommaren måste jag göra två prov, så jag
kommer gå ut med två IG:n, yey.

* Jag har ännu ingen aning om jag har något
sommarjobb, yeeey.

Listan fortsätter... men inte idag.

Jag saknar min favoritperson - älsklingen, så klart!
Har dock fått träffat honom två korta stunder idag :)
Och i morgon kommer han hit och jag får sova med
honom igen :D Åh, finaste känslan att vakna upp och
inse att han ligger där tätt intill.. <3 Ja, det är underbart
att kunna säga till hela världen: SYND, han är min!

Jag tror det är få som förstår hur lycklig du gör mig..
jag tror knappt jag förstår det själv. För du är bara
allt som jag någonsin kan önska mig och jag har
älskat dig sen dag ett, det vet du. Så otroligt många
fina minnen som vi delar, och jag hoppas att jag får
tusentals fler!

Jag skulle kunna skriva miljontals ord och beskriva
 i detajl hur glad jag är att du finns, att du är min, att
du och jag är ett sammansvetsat VI! Men nu vill jag
gå från datorn och ringa dig :) Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: C

haha jag har inget liv så därför uppdaterar jag hela tiden. ;p Jag kan typ inte prata och inte svälja mat över huvud taget + feber på det. Ingen höjdare! Men när jag tillfrisknat så då jävlar!

2008-05-28 @ 10:46:02
Postat av: Sandra

Hörru du kvinna! Du får ta en sak i taget :P Bara du vill så kommer du att hinna med allt, det vet du nog själv också!

2008-05-28 @ 15:57:31
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0