She broke my dream..

Hej hej på dig min bror! Näste bror finns bakom
något som.. hmm... som snurrar!

Jag sitter i skolan för tillfället och har läst igenom
ALLAS bloggar. Nicole har varit ovanligt duktig och
uppdaterar flera gånger. Sandra också.. otroligt!

Igår så for jag till Norum och knarkade, som vanligt.
Jag brukar se till att göra det några gånger om dagen.
Lite kokain blev det igår. Utöver det så fotade vi en
massa och pratade roligt. Mycket skratt och lek blev det.

Vi drack te och mjölk i mängder och jag spelade lite
på hennes ostämda gitarr, den har ett eget sound!
Camilla är alltid go att umgås med. Hon skulle åka
sopbil hela natten, så jag tror hon är en aning sömnig idag.

Jag måste ju ringa polisen idag också. Inte så peppad.
Kanske bestämmer mig för att göra det i morgon. Jag
ska nog inte ta tillbaka min anmälan ändå, även fast det
känns otroligt drygt med en massa rättegångar och helvete.

Jag har knappt sovit i natt heller, nån enstaka timme
och sedan vaknar man med ångest och andningsproblem.
GREAT!

Nu ska jag sätta mig och spela en stund, har inte så mycket
att göra här på Datorkommunikationen.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Crackcocainhoe Cääm

EN ANING sömnig?! Jag är fan helt jävla död idag. Haha.

2008-05-06 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0