Swear you'll never leave me.. <3

Intervjun gick rätt bra, han ställde en massa konstiga
frågor och sjöng en låt ur en reklam för mig, haha.
"Vilken är din absoluta favoritfilm?" Elin goes w00t?!
Men det visade sig att han hade ett syfte med frågan.
Nåja, orkar inte gå in på intervjun mer detaljerat än så,
de skulle ringa i slutet av månaden.

Efter intervjun så hamnade jag i bilen på väg hem igen,
och jag trodde vi skulle stanna i stan, fick panik för
att jag ville ju hinna pussa på älsklingen innan jag for
hem igen, så jag tvingande Sara och Thomas att stanna
på obs där Jerry befann sig så jag fick träffa honom :)

Du är för övrigt den sötaste som existerat, tror jag.
Jag kan gå runt i min ensamhet och le när jag tänker
på dig, på saker du sagt eller gjort.

Jag är bara obeskrivligt glad att jag har dig, att du är
min igen. Jag vill aldrig släppa taget om dig! <3

CAN'T GET ENOUGH OF YOU!

Jag skriver väldigt, väldigt mycket om dig har jag märkt.
Men det är svårt att undgå eftersom du jämt är i mina
tankar. KÄÄÄÄÄÄÄRLEEEEEEEEEEK! <3<3<3<3<3

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sedan ringa dig!
Hoppas alla haft en fin helg! :)


Kommentarer
Postat av: jerry

du är så jävla söt =)...... Älskar dig mest i världen =)

2008-05-19 @ 13:49:06
URL: http://foliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0