The sun is trying to kill the moon..

Jerry förstår inte varför jag uppdaterar min blogg
hela tiden, han ser inte meningen i det. Inte jag
heller egentligen, men det tänker jag inte säga
till honom. Det är för er läsare! :)

Jag och älskling gick på en promenad ner till ICA
tidigare. Vädret var råmys trots att solen inte sken.
Det var varmt, men inte för varmt.. you know?

heheheeeeeeeeeee

Och en liten notis till er som aldrig kommer att läsa:
Jag förstår inte varför ni ska lägga er i hela jävla tiden.
"Det är chill, livet går vidare" damn it!
Ni kan antingen vara glad för våran skull eller dra.
Jag är i alla fall glad, gladare än på länge.. så :)

"Jag kunde inte bry mig mindre.. " Great song.

Nu ska vi se film och sen hockey!
GO SWEDEN :) God natt :)


6


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va fan! Här hänger man aldrig med i svängarna :P När blev ni tillsammans då?

2008-05-12 @ 13:04:43
URL: http://lillsazza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0