RUBRIKHELVETE (ingen fantasi)

GOD DAG, FOLKET!
Jag sitter i skolan och är duktig. Har varit här hela dagen!
Sista lektionen nu, ANK, och vi brukar få sluta tidigare vilket
bara känns nice! Sedan ska jag ner på stan och träffa syster.

Bussen i morse vart försenad en aning för det var två bilar
som hade krockat vid Sandbacka. Det var bilköer längs hela
E4an. Men till slut tog jag mig ändå till skolan.

På idrotten idag så spelade vi fotboll och pojkarna vad helt
galna! Snacka om tävlingsinriktade... Galet! Men det gick
ändå rätt bra tycker jag. Lyckades sparka några på smalbenen XD

I morgon har jag prov i Mikroprocessorteknik A, så jag måste
plugga inför det ikväll. Och på fredag har jag prov i samhällskunskap.
Nästa vecka på fredag så har jag prov i programmering och så
har vi några inlämningsuppgifter i samma ämne som ska skickas in.
Svenska/samhällskunskapsarbetet är fortfarande inte färdigt, 3 veckor
försenat bara, ska försöka börja med det också.. *Djupt andetag*.
Utöver det så har vi även ett nytt arbete i svenska som ska vara klart
om någon vecka. GREAT!

Någon mer än jag som är skoltrött? Men jag ska fixa det här, fan!

Ska nog fara förbi Kacka ikväll och ta med mig lite skolarbete så 
att jag kan få bort några saker från min fina to-do-list. YEAH!

Och som vanligt så saknar jag dig för mycket för mitt eget bästa.
Ha en bra dag! :)


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHHAHAHA! You crazy women ;)

2008-05-20 @ 13:59:25
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0