You can say what you want to..

Har jag inte världens bästa mamma, så säg!
Hon kom in med en påse Polly åt mig tidigare,
strax efter att älskling hade farit. Jag hatar när
du far, faktiskt. Även fast du kittlas och nyps
så älskar jag faktiskt att ha dig i närheten <3

Satt och sneglade lite på hockeyn tidigare,
men det är inte alls samma sak när du inte
är här. Dessutom gick det så otroligt dåligt.
Hur kunde Sverige förlora med 4-0 mot Finland?

Sandra var förbi en sväng tidigare, det var
trevligt. Nej, trevligt är ett fucking urtrist ord.
Det var kul att du kikade förbi i alla fall.

Jag har just haft världens mest underliga
konversation. Jag måste då säga att det
var väldigt otippat och skumt. Fick höra en
hel del saker som jag varken ville eller
behövde höra... men men. Kanske lika bra.

Funderar på att gå och spöa Thomas i ett
parti vändtia. Han var så skrytsam och sa
att han var så otroligt bra, så jag måste ju
ta reda på om han har rätt att vara så eller ej.

I morgon ska jag in till stan och fara på arbets-
intervju, som sagt. Jag är lite rädd att jag ska
göra bort mig eller något, men vi ser väl hur det
går med den saken. Förhoppningsvis så får
man träffa älsklingen en stund också :D

Nu ska jag kick some ass! God kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0