I'm releasin' my heart and it's feelin' amazing..

I'm releasin' my heart and it's feelin' amazing
There's no one else that matters
You love me and I won't let you fall <3

Jag hade gett upp hoppet om att jag ens skulle
ha en chans att få ett sommarjobb när plötsligt
telefonen ringer... överväger att inte berätta slutet
på den här historien för er. Men det vore väl elakt?

Är jag elak idag?
Jag har i och för sig ätit kladdkaka idag, men det
är väl pepparkakor som sägs göra en snäll. Fast
å andra sidan så var det nog den godaste kladd-
kakan jag någonsin bakat. Klurigt..

Jag har lyssnat på skön musik idag, och jag fick
vakna upp bredvid min älskade.. dock på ett minst
sagt brutalt sätt! Men ändå, jag blir glad och alltså
snäll av att ha honom i närheten. Nu saknar jag
honom massvis vilket gör mig ond och cry baby-aktig.

Jag är glad för att det är fredag i morgon vilket betyder
att jag får vara med Jerry igen; jag får somna med
honom tätt intill och jag får säga: NAAAAAAAAAAAAAW
tio miljoner gånger :)

Fortfarande återstår frågan: är jag elak idag?

Funderar..

Jag är ledsen, men.. I'm a evil son of a bitch today,
och ni får faktiskt vänta tills i morgon innan ni får
veta vem det var som ringde.

Varför får ni inte veta?
Jo, för jag måste var utan honom i ytterligare 19 tim.,
och jag känner för att jävlas lite. God kväll :)

Kommentarer
Postat av: C

Haha PRECIS! ;) men nu vill jag veta om du fått sommarjobb och vart isf! tell me.

2008-05-16 @ 11:08:57
Postat av: Systeryster <3 Evil son of a bitch

OOOOOONNNNNNLLLLLLIIIIIINNNNNNEEEEEE!!!!!!

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa.

2008-05-16 @ 15:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0