You can put the blame on me..

Operationen är framflyttad tills i morgon.

Johanna kom och hälsade på mig, trevligt med sällskap,
dessvärre så somnade hon på soffan för lite drygt en
timme sen och ligger där fortfarande och snarkar lite.

Jag avrundade idag. Huvudvärk, mensvärk, saknad X(
Sommarlovet närmar sig och jag har fortfarande inget
sommarjobb. What to do? Får väl ligga på baksidan
och dricka saft hela sommaren, inte helt fel det heller!

Camilla nämnde nyss att jag måste boka biljetter snart
om jag ska fara och se Woven Hand.. Problemet ligger i
att jag inte har några pengar. Jag måste verkligen bli
bättre på det där med att hantera min ekonomi. Nå väl..

Jag har inte gjort något utav det jag hade tänkt göra idag.
Mina planer var att städa rummet, tvätta kläder och börja
men det där arbetet som skulle vara inlämnat för två
veckor sedan. Men jag har inte gjort något utav det! Haha.

Måste ta tag i att ringa polisen också, fick ju något nummer
som jag skulle ringa. Ja, det var en massa saker som
skulle ordnas. Men just nu så har jag ingen ork överhuvudtaget!

Så, ni får ha en fortsatt bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0