God morgon!

Hallå alla glada!
Idag är första dagen på höstlovet och jag är vaken strax efter
8 på morgonen. Jag är en skam för mänskligheten! Haha.
Det är väl meningen att man ska sova bort hela dagarna, eller?

Jerry, min älskade, har farit iväg på jobbet nu och det blev
väldigt tomt och ensamt i sängen utan honom så jag hade ingen
större lust att ligga kvar. Så jag klev upp och nu sitter jag här med
en tekopp och min stickning i högsta hugg! Ska börja se lite på
House, första säsongen och fortsätta sticka på Jerrys halsduk.
Och ja, stickning är återigen min hobby. Har saknat det litegrann.

Hoppas alla får ett underbart lov! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ofta du vaknade tidigt :P

2008-10-27 @ 09:30:45
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0