He is everything I want..

Jag hade utvecklingssamtal idag. jag vet inte varför
men jag blir alltid lite nervös innan. Men det gick hur
bra som helst. Min lärare började samtalet med:
"Ja, det är ju alltid roligt att ha utvecklingssamtal med
Elin, för man behöver bara säga bra saker. Hon har ju
inga IG:n eller något sådant som behöver fixas"

Vi pratade om att jag skulle läsa några extrakurser
också. Matte C, Fysik A & B bland annat. Det blir nog
bara bra det där.

Jerry, min älskling, ska ut på krogen ikväll. Han är
inne i stan nu och förfestar. Känns jättekonstigt att
inte ha honom här. Jag har som ändå varit med
honom varje dag i snart 3 månader tror jag. Ja du..
Det känns bara så.. tomt. Men han verkade taggad
på att fara ut nu när han har fått tillbaka sitt leg. Och
det är ju alltid bra med lite tid var för sig.

Jag ska bara ta det lugnt ikväll och städa mitt rum.
Roligt, va? Haha. Men om 5 minuter så börjar Idol :)
Dessutom bad jag pappa köpa en Cosmopolitan-
tidning så att jag skulle ha nånting att roa med mig ikväll.

Så där, nu har ni en liten uppdatering. Hoppas alla får
en fantastisk helg! :)

Jag älskar dig, Jerry. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.
Du är allt jag någonsin drömt om och jag är så jävla glad
att jag kan säga att du är MIN igen. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0