I love you til´ the end

Jag har snart städat färdigt mitt rum, och Johanna
kom på besök en stund. När rummet är klart ska
jag se värsta tjejfilmen som jag nyss laddat ner.
Ps. I love you. Jättetjejig men bra.

Jag saknar dig, Jerry. Men det är bra att du får komma
ut och göra roliga saker med dina vänner :)

"And we are gonna last. Do you know how I know?
Because I still wake up every morning and the first
thing I wanna do is see your face.."
Till dig, Jerry. bara dig.
Åh, det är en sån fin film <3 Och DU är så fin!

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

tack Elin gumman!

jaaa det är himla mysigt i solen måste jag säga:) stormtrivs! men jag saknar dig med.

ha ha, sounds like fun!!! här har det regnat två gånger sen jag kom hit, i några minuter varje gång;) Hoppas du hare fint! älskar daj

2008-10-23 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0