You are the one I've been waiting for..

Andra dagen på höstloven! Klev dock inte upp lika tidigt idag.
Ibland måste man ju få ta sig en sovmorgon, haha XD
For in till stan med Sandra, Sara och Jerry igår. Gick till
ungdomsmottagningen och tog en p-spruta. AAAJ SOM FAAN!
Men men, man behöver ju bara ta en var tredje månad så att..

Idag så har jag städat softrummet. Lovade mamsen att göra
det i utbyte mot refill på telefonen ;) Om jag inte skulle ha gjort
det så skulle jag bli skyldig henne 300 kronor så det var bara
att sätta igång!

Jag vet inte riktigt vad det blir ikväll. Har ju ingen träning eller
något sådant så det blir väl en rätt lugn kväll. Ska väl sticka
eller kanske läsa lite ur boken som vi lånade igår. En bok
som handlar om polisens jakt på hagamannen. (Den 777:e mannen)

Hittat en fantastisk artist: Joshua Radin. Så otroligt duktig!

Hoppas alla får en bra tisdag! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu tycker jag att det är dags för en uppdatering :P Klickar mig in på din blogg några gånger per dag men inte har du uppdaterat, elakt! :P

2008-10-30 @ 15:00:15
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Men elin, Joshua Radin har du ju vetat om länge.

Kommer du inte ihåg Joshua Radin - Winter?

2008-11-03 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0