Disturbia

"Du måste ju älska mig ändå, jag är ju family"
Hahaha, Sara.. Du är ju för go ibland! Klart jag
älskar dig ändå men ibland är du ganska elak.
Oftast inte.. men ibland.

Sitter på skolan och taggar helg! Vill bara hem
till min älskling men måste sitta här och vara
duktig och sköta mig så jag får bra betyg och kan
skaffa ett arbete och så när jag går ut. Bara ett
år kvar nu. GALET! Tiden går snabbt.

På tisdag, tror jag, firar jag och min älskade 4
underbara månader <3 Du betyder allt för mig!

I helgen ska vi in till stan och se Block 44 om
saker blir som planerat. Blir nog nice det där!

Nåväl, hoppas alla får en GREAT helg! :) Hihi
Ännu ett värdelöst inlägg till er tappra läsare..
Ska försöka bättra mig på uppdateringspunkten.

Och du.. förlåt.

Kommentarer
Postat av: Isa

ha ha, shit... block 44.

vet du en grej, när du skriver om jerry och block 44 i samma inlägg så känns det som att vi går i 7an igen.

2008-09-05 @ 14:26:00
Postat av: isabellelelele

Jag trivs bääst i världen!! jag älskar Israel. kommer hem 21 december :) läs min nyyya blogg Elin, så vet du!

PUSS

2008-09-05 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0