God jul önskar vi er alla..

Sitter på skolan nu och väntar på bättre tider. Haha.
Nä men, vi har rast så vi sitter och nördar as usual.

Gjorde färdigt kopplingen på elkompetensen idag
och betyget blev, jag citerar: "Ett tveksamt G, ett väldigt,
väldigt, VÄLDIGT tveksamt godkänt" Jag är hatad av
läraren, som ni kanske märker. Ajja, orkar ej bry mig.

Jag och Sandra ska upp till rektorn idag. Oj ooooj.
Men vi har inte gjort några dumheter utan vi ska
bara prata om alla lärare som är dumma med vår klass.

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt och mysa med
sötnosen min <3 MIN, MIN, MIN.. bara min.

Hoppas alla får en great dag :) PussN

Kommentarer
Postat av: Sandra

Elin du är sämst på att uppdatera :P höhö

2008-09-22 @ 17:40:23
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0