Jordens undergång?

Det var något snack om att världen skulle gå under
idag.. vid 10-tiden var det sagt. But hey, I'm still here!
Satt och tänkte att FAN vad tragiskt om jorden skulle
gå under och jag spenderade mina sista minuter i
skolan. Det hade varit ångestframkallande. Men men.

Igår så for jag och my baby och grillade. Jag hittade
höstlöv. det var rätt mysigt men väldigt kallt så vi
bestämde oss för att se en film istället. (Klassfesten)

Jag vet inte riktigt vad det blir att hitta på idag. Jag blir
bara sjukare och sjukare för varje dag, känns inte bra.
Smittar ner alla i min närhet och håller älsklingen vaken
hela nätterna med mitt ständiga hostande.. stackarn.

Försov mig i morse också. Stängde bara av alarmet
och fortsatte sova. Vaknade vid halv 9 av att jag fick
en armbåge i ögat. Och igår vaknade jag av att jag blev
skallad. Haha! Galet skojj XD

Nåväl. Ska hitta något roligt att göra nu, för vi har 2
timmars lunchrast. Man blir lätt uttråkad.

Ha en bra dag :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0