Nu är jag trött på det här..

HEJ!
Idag har jag och Sandra, min klasskompis, varit och pratat med
rektorn om alla kränkande lärare som finns på denna skola.
Jag hoppas de tar det här på allvar för nu är det fan nog. JUSTE!

Och jag är less, så otroligt jävla less på alla som bara lägger
sig i saker som dom inte har något med att göra. Folk som bara
snackar skit för att deras liv är så tomma och meningslösa att
dom inte har något annat att prata om än t.ex. mig, oss, honom.

Så, kan ni ge er någon jävla gång för jag är sjukt förbannad nu!
BLÄÄÄÄÄH! Ni vet ingenting, och ni kommer aldrig någonsin att
förstå... Nog för att ni inte ens försöker. Ni är så ytliga, allihopa.
Sluta diskutera mitt privatliv, sluta försöka sabotera allting som
gör mig lycklig för i SATAN!

Jag vill härifrån, rymma iväg med dig, älskling. Det finns alltför
många störda människor här som bara fuckar upp min hjärna.
Vi skulle klara oss bättre utan dem ibland. Du betyder ALLT.

Du är den för mig.. <3 All kärlek till dig, baby.

Kommentarer
Postat av: systeryster <3

jag är bara jobbig pain in the ass frö att jag älskar dig och bryr migom dig.

INTE för att jag inte vill att du ska vara lycklig.

jag kan göra allt i världen för att du ska vara lycklig<3



(Du måste ju älska mig ändå, jag är ju family)

2008-09-03 @ 13:04:36
Postat av: Isabelle

haha...

"du måste ju älska mig ändå, jag är ju family."

jag älskar er båda!

2008-09-03 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0