Olycksfågel

Lyckades med det klockrenaste igår. Skulle lukta lite på bensinen
igår när vi tankade moppen, och vi hade verkligen fyllt den till det
yttersta. Stog med nästan en centimeter från bensinen typ och så
kommer sötaste och trycker ner näsan i bensinen exakt samtidigt
som jag andas in... så, bensin i näsan, munnen och halsen.. MUMS!
Det var bland det vidrigaste jag varit med om, och ONT gjorde det.

Idag så for jag och fotade lite också.. vad tror ni händer då? Jo, det
ska jag tala om. Batteriet på kameran dör! Just när jag hittat det
finaste trädet och solen sken och himlen var blå. Fuck, säger jag bara.

Nu ska jag plugga lite inför provet som är i morgon, elkompetens B.
Önska mig lycka till! Hoppas ni haft en bra helg :) Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gick det bra med pluggandet då? :) För mig har det gått åt helvete! Har varit och åkt mc med lars och sen när jag väl skulle ta tag i det så gick det åt helvete med koncentrationen :P

2008-09-24 @ 23:07:01
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0