Ooooooooh, I wanna dance with somebody..

Älsklingen har farit iväg för att möta Tobias på moppen så
då tänkte jag passa på att uppdatera lite :)

Helgen har varit väldigt lugn hitills. Igår så myste vi framför
en film som gick på tv, "En på miljonen". Någon svensk
komedi från 90-talet som faktiskt var väldigt rasistisk.

"Peka ut vem som gjorde bankrånet."
"Men jag är inte helt säker...."
"Men du ser väl vem som inte är svensk?!"

Ikväll så ska Linnea och Tobias komma hit och hälsa på.
Och Sara ska ha någon liten förfest här innan hon ska ut.

Jag är fortfarande sjuk, vilket suger hästballe. Jag överlever
med hjälp av grönt citronte, halstabletter, hostmedicin och
alvedon. Jag är trött på att vara sjuk nu, faktiskt. Det gör så
att jag missar en massa av skolan också, och det är ju inte
bra alls.

Isabelle, jag sänder en tanke till dig. Hoppas du har det bra
i Israel, det måste vara härligt med solsken och plusgrader!

Hoppas alla får en überbra helg! Puss


Kommentarer
Postat av: isabelle

men skojar du, det är sjuuukt härligt=)

jag har det bäst:)

hoppas du hare bra me.

2008-09-14 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0